Sonntag, 16. September 2012

سخنى با استاد مشيرى

با درود به استاد مشيرى
استاد من خيلى وقت هست كه برنامه هاى شما را دنبال ميكنم و ارادت خاصى به شما دارم ولى يك مسىله اى هست كه من متوجه آن نميشوم ، استاد فكر نميكنيد كه حرفهايى كه شما راجع به خاندان پهلوى ميزنيد ٣٣ سال است كه از صدا و سيماى جمهورى اسلامى گفته ميشود؟ و بخصوص هر سال ده روز در ( دهه فجر) در بوق و كرنا مى كنند كه خاندان پهلوى ديكتاتور و ظالم و آدم كش بودند ، استاد شما انقدر كه به پهلوى ها حمله ور شديد كه جمهورى اسلامى را بعضى اوقات پاك فراموش مى كنيد ، باور بفرماييد كه من آنطور كه شما فكر ميكنيد سلطنت طلب نيستم و فقط و فقط آزادى ايران براى من از هر چيز ديگرى مهم تر است حالا اين آزادى مى خواد به صورت جمهورى باشه يا مشروطه يا... ولى من به عنوان يك جوان ايرانى احترام خاصى براى خوانواده پهلوى قاىل هستم اونم بخاطر خدماتى است كه به ايران و ايرانى كردند ، درست است كه حكومت پهلوى ها اشتباهات بسيارى هم داشته ولى خدمات بيشمارى هم كردند كه آن خدمات خيلى بيشتر از اشتباهات بودند.
استاد ما امروز به اتحاد احتياج داريم تا اين دشمن ضد ايرانى را از خانه بيرون كنيم ، آب به آسياب دشمن نريزيد.من هميشه تمام حرفهاى شما را با دل و جان گوش ميدهم ، يكى شما و ديگرى زنده ياد استاد رضا فاضلى ، شما كسانى بوديد كه مرا از گمراهى و بردگى و بندگى نجات داديد و با دنياى آزاد زيستن آشنا كرديد ، استاد دشمنان امروز ما كسان ديگرى هستند ، كسانى كه خود را به لباس ميش در آوردند امثال گنجى ها و سروش ها و كديورها كه متاسفانه تعداد طرفدارانشان هم كم نيست ،
با آرزوى موفقيت و پيروزى
سامان

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen